halva veckan är gå'n

nu har vi genomlidit halva tiden av vår sista hela vecka i skolan. har inte direkt varit några jobbiga dagar, igår slutade jag vid elva och idag hade vi inga lektioner förutom att lyssna på treornas projektarbete, vilket endast var intressant!
slutade vid halv tre och då begav jag mig direkt hem för att sedan kasta mig ut på vägarna med pappsen och övningsköra för första gången på snart två månader. gick kanon! förutom vissa småsaker. haha. men det tar sig!

nu har jag och mamma precis tagit bilder till mitt idrottsarbete så nu ska jag fixa dom så jag kan stryka den uppgiften från min att-göra-lista. kommer upp en outfit inför helgen senare, just nu får ni nöja er med en enkel från förra veckan. puss!

jeans cubus | jacka lindex | linne h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0