you inspire me!

jag har alltid tyckt om att pilla och fixa med gamla grejer, göra dom som nya igen efter jag har tröttnat på dem. något jag särkilt tyckt om är att sy. jag älskar det! att föreställa sig en förändring och se den ta form är en helt fantastisk känsla.
men trots mina glädjekänslor för att sy så händer det inte så ofta.. jag har tusen olika idéer i huvudet och jag påbörjar projekt efter projekt men det blir sällan klart..

men sen nu idag klickade jag in mig på en syblogg, den drivs av en otroligt duktig tjej som nästan lever för att sy! har suttit på hennes blogg i en evighet nu och bara imponerats och inspirerats. faktum är att jag sitter med ett nytt projekt i handen as we speak.
i'm going to do this, all the way!

klicka på översta bilden för att komma till hennes blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0