släkt med kenza?

godmorgon godmorgon mina små (få) läsare. hoppas ni mår bra och att ni hade en lika trevlig start på helgen igår som jag hade. det kom hit lite folk igår kväll, då grillade vi och drack lite. var väldigt trevligt, lugnt men trevligt. perfekt fredag!
nu har jag varit vaken i lite mer än en timme, suttit och kollat igenom bilder sen i onsdags då jag var med julia och filippa. vi hade en major photosession men funderar på om ni ska få se några bilder överhuvudtaget.. somliga är rena rama katastrofen. haha, tre lökiga brudar framför kameran, bra kombination?

exempelvis bilden nedan. jag har tydligen precis som kenza, fötts med en murra i armhålan?! haha. total katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0