joy

har varit en runda i kristianstad idag med nelly, mikaela och elna efter jobbet. vi gick runt och kollade lite i affärerna och fyndade lite. sen när fynden var gjorda och affärerna var stängda begav jag och nelly oss hemåt igen, och här sitter jag nu, helt utslagen men även otroligt nöjd med mina små inköp.

var på jakt efter skor och hittade ett par helt underbara på dinsko, efter mycket velande med färgen så blev det röda. är helnöjd! piffar lätt upp en tråkig outfit med färgen, i love them!
med mig hem fick jag även en byxdress från bikbok och lite smått och gott från kosmetika avdelningen på h&m.

nu ska jag sätta igång en film och bara chilla, imorgon är jag ledig för engångsskull så då ska det njutas fullt ut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0