en dag i malmö stad

idag har varit min första lediga dag på två veckor, den valde jag att spendera i malmö med min gullegump elena. hela staden hade rea och vi stormtrivdes! fick med mig 14 plagg hem och ett lipsyl för under 1000-lappen. inte illa pinkat!

här har ni bilder på mina nya älsklingar
(endast 13 plagg på bilderna, den fjortonde var en tunika till min mammsi som jag inte hann ta bild på innan hon snodde den åt sig, hoho)

lepardmönstrad tub top
gina tricot 149:-



transperant tröja
gina tricot 49:-



nya favorit tröjan
cubus 99:-



höga shorts
gina tricot 49 :-



blå bandeu top
gina tricot 69:-



dödligt snygg bikini
new yorker 89:- resp. 49:-



jeansshorts
gina tricot 49:-



vitt festlinne
gina tricot 49:-


gul klänning
gina tricot 49:-



vit spets body
bikbok 49:-



2 st jumpsuits
bikbok 49:-/st

blir ni inte sugna på att bränna pengar? sjukligt låga priser. ge er ut innan slutrean är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0