volleyboll-turnering!

då var det dags för volleyboll-turnering ännu en gång på ÖG. som vanligt så var varken jag eller julia med så istället var vi hejarklack! gjorde ytterst fina skyltar, de kommer bland bilderna här nedan nedan. och när vi inte hejade så fick vi lov att spela bowling i en timme.
så min dag idag bestod av sex och samlevnad hela förmiddagen, sen heja på laget och bowla. ingen dum dag det inte! fler sånna hade man gärna haft.

när jag kom hem så tog jag mig en powernap, sen nu hade jag tänkt att göra lite matte, men tror ni inte jag lyckas glömma miniräknaren i skolan? smarthuve. så nu får jag väl hjälpa till med maten istället.







slutpoängen: maria 403, julia 374. | mycket rolig "match" faktiskt, vi gick båda upp och ner med skickligheten hela tiden. mycket spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0