NI! ♥

vad vore livet utan er ? tackar skolan för att vi fick chansen att lära känna varandra. vi har gått tillsammans med varandra i ett och ett halvt år nu och jag börjar få ångest över att vi bara har ett och ett halvt kvar också. vem vet vad som händer efter det?
ni är guld värda allihopa, så många skratt jag fått med er! jag kan inte föreställa mig att åka utomlands med några andra just nu, ni är dom som skulle göra resan bättre än bäst. det vet jag, vi hade haft sjukt roligt tillsammans, det hade blivit ett minne att bära med sig hela livet. hade betytt otroligt mycket för mig att få dela det med er, med mina fina vänner som jag tycker om så mycket.
men just nu kan vi bara hålla tummarna allihopa..

och innan ni dödar mig för bilderna nedan vill jag bara passa på att skriva en sak till.
i love you guys. i really do ♥


















































 

 

 




































































nu får jag väl gå & lägga mig så jag inte blir fet..


Kommentarer
Postat av: oooooohyes baby! :Dhahahhaha XDXDDXDXXD puss :D

LOVE!!!! <3 Detta måste gå vägen alltså! <3

2011-01-19 @ 19:46:03
URL: http://mariawallins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0