TAGGA TRÄNING

sitter här nu och taggar till tusen inför vårterminens träning. planen är att köra på ännu mer än i höstas. jag vägrar ha dubbelhaka och daller på magen/röven till beach 2011! glöm det!
jag ska bli fit på riktigt nu. jag kände att jag var på god väg innan, men sen kom julen med allt därtill. mat mat mat mat mat och noll träning. jag saknar träningen som tusan! känner att jag inte mår fullt lika bra utan den, och det känns underbart!
förut har jag inte varit ett big fan av träning, men nu är det andra bullar, jag älskar det! älskar att vara igång på riktigt och känna förändringen. känna hur man orkar mer och mer och hur centimetrar sakta men säkert försvinner här och där. underbar känsla!

som ni märker, är jag inget annat än taggad just nu. wooh, på måndag börjar allvaret igen. det kommer bli kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0