duktig flicka.

fattar knappt varför jag är uppe såhär tidigt på en söndag, men det finns ju anledningar till det. det är såhär att klockan tio ska jag vara på plats för en gyminstruktion med elin på friskis. ska ju börja lyfta skrot också!

så vi får se hur det går, men kan ju gissa på att jag kommer köra på med ett pass direkt efter. kan kanske berätta sen hur det gick. men just nu så har jag ett svagt minne av att jag har lovat att berätta om min träning i veckorna(?), så såhär ser mina veckor ut:

måndag - ki-box 1½ timme
tisdag - spinning 1 timme
torsdag - spinning 1 timme
söndag - gym (ca 1-1½ timme tror jag)
händer även ibland att jag kör
[söndag2 - spinning 1 timme] 

bild sen igår. en svettig maria som nyss är hemkommen efter en lååååång promenad.
av någon anledning fick jag för mig att gå hem från min pojkvän. (ca 7-8 kilometer)
flitigt?

Kommentarer
Postat av: Tobiasamal

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-04-11 @ 12:44:35
URL: http://tobiasamal.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0