utväxten tar över

nu har det gått för långt med min utväxt, åter en gång så har jag värsta balkanutväxten på huvudet, inte så jätte gulligt kanske. men istället för att plåga mitt hår med ännu en blekning av något slag så ska jag istället slänga i en mörkblond toning imorgon, mest för att mitt hår ska få vila OCH se någerlunda snyggt ut under tiden. (färgen kommer förhoppningsvis inte skilja så mycket från min naturliga vackra råttfärg..)

så såhär ser planerna ut för tillfället, när det sedan närmar sig sommar så blir det nog en liten slingning mot det ljusare hållet igen innan solen tar över och bleker det naturligt. sounds like a plan to me!


jag minns helt ärligt knappt hur min naturliga hårfärg ser ut, men den färgen på bilden här nedan är nog faktiskt den naturliga! inte långt ifrån iallafall.  (bilden är från min skolavslutning i sjuan. vilka minnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0