ONE OF THOSE DAYS...

  • tio saker ni förmodligen inte visste om mig. let's go deep..

  • jag är väldigt fixerad av mitt utseende.
  • jag har i stortsett haft dåligt självförtroende i hela mitt liv, har det fortfarande ofta.
  • jag har ibland börjat gråta för jag mått dåligt över mitt utseende.
  • jag har blivit träningsnarkoman pga träningen får mig att må bättre över mig själv.
  • jag avskyr speglar där jag ser mig själv i alla vinklar.
  • jag tar aldrig komplimanger seriöst då jag nästan aldrig sett mig själv som attraktiv.
  • när folk kallar mig "smal" så intalar jag mig genast att jag måste ha en form av anorexi då jag inte ser det dom säger att dom ser. dom säger smal, jag säger tjock.
  • jag tror att jag hade trivts bättre med mig själv om jag haft längre hår.
  • de dagar jag känner "jag ser bra ut idag!", kan krossas snabbt då jag möter en spegel. pga detta undviker jag att kolla i speglar ofta.
  • jag har en förvrängd bild av mig själv som visar hur jag gärna skulle vilja se ut, ibland när jag tänker på mig själv så ser jag denna bilden, i spegeln ser jag en helt annan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte gillar ditt utsende, varför lägger du då upp massa bilder på dig själv?

2011-02-08 @ 17:03:56
Postat av: Maria

bara för jag lägger ut bilder på mig själv betyder det väl inte att jag är nöjd över mitt utseende? alla kan bli snygga på bild och tycka utvalda bilder är snygga, men det behöver ju inte betyda att man är lika nöjd med den verkliga bilden ellerhur?



& är en blogg rolig att läsa utan bilder på den som skriver den?

jag tycker inte det, men smaken är väl som baken. puss på dig du

2011-02-08 @ 21:33:09
URL: http://mariaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0