natti natti

usch vad jag är slut i hela kroppen.. känns som jag har haft ett tärande lov.. haha, och det har jag ju på sätt och vis!  två fester och en heldag i malmö, sen bara hrm... slappat med pojkvännen? aja det är ju jobbigt på sitt vis med haha.
aja idag har jag ju faktiskt tagit tag i mitt slappande och dragit mig till gymmet för första gången denna veckan, sjukt skönt! nu är det slut med slöandet, lovet är över! (nästan iallafall..)

nä nu ska jag nanna, all by my self... minns knappt ens senaste gången jag sov ensam.. hrm, innan lovet iallafall. har tagit ledigt från le boyfriend ikväll för att istället umgås med min familj, har varit en trevlig kväll men imorgon blir det att sova sked med älsklingen igen.   godnatt


bild sen lördagen, me and my fajlip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0