lugnet innan stormen

befinner mig just nu i lugnet innan stormen så att säga.. som jag skrev för någon dag sedan så var min pojkvän magsjuk. kärlekssjuk och naiv som jag är så kunde jag inte hålla mig ifrån honom trots mammas varningar. men pga informationen om att han inte hade kräkts på över ett dygn så åkte jag dit ändå, verkade riskfritt.
vi hade det mysigt och så, en bra lördag, men på morgonen fick man beskedet att både hans mamma och hans bror nu var sjuka i maginfluensa dom också, nice news ? nope men jag får skylla mig själv.

åkte hem mer eller mindre direkt och nu har jag bara suttit hela dagen och mer eller mindre väntat på att det hela ska dra igång för mig också, just nu känner jag inget men det är väl det man menar med lugnet innan stormen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0