kallas ju inte kingen för inget

uppdatering om hur det gick för mig, blev jag sjuk eller inte..? hrm..
jag klarade mig faktiskt galant! det trodde jag verkligen inte. oddsen var ju inte så lovande efter att både hans mamma och hans bror blev sjuka efter att inte ha varit ens i närheten av så nära honom som jag var. jag förväntade mig ju inget annat än att bli sjuk, men nejdå! trots att jag hade legat två centimeter ifrån smittohärden en hel natt så klarade jag mig faktiskt.

jag vill ju gärna säga att jag klarade mig pga att jag är så satans grym för övrigt, dock så tror mamma det beror på vitpepparkornen hon tryckte i halsen på mig och på att mitt imunförsvar har förbättrats av all träning..
men nää, tror fortfarande det beror på min grymhet

saknar min fina fusklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0