bättre uppdatering

skäms nästan över min uppdatering. vill så gärna blogga aktivt egentligen, men jag är för lat. eller jag har varit det. jag tycker redan att jag har så pass mycket att göra att jag inte orkar göra detta också. så vi får se hur det blir angående en bättre uppdatering, jag vågar inte lovat något, men nästa vecka är det sportlov för mig och jag har för engångsskull inte en enda läxa att göra och inte heller något prov att plugga till. dvs det är mycket möjligt att jag drar tummen ur röven då, men som sagt, lovar inget!

uppdatering just nu inför helgen:
- lovet startar efter en lugn dag i skolan imorgon, på kvällen blir det party party med filippa i simrislund.
natten ska spenderas hos min älskling sen blir det hem hyffsat tidigt för på lördag är det 18års fest och filippa kommer till mig redan klockan fyra, då blir det fix och förfest.
denna söndagen kommer bestå av tre saker: sömn, träning, pojkvän.
vi hörs när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0