sola och bada

ännu en dag med kanonfint väder så jag passade på att ta mig en tur till stranden efter jobbet igen. det går rykten om att sämre väder är påväg så får njuta så mycket man kan just nu.

nu har jag precis varit och duschat och nu ska jag hjälpa pappsen med maten. ikväll blir det teoripluggning för heeeela slanten. fuuuun.


JA JUSTE! jag har glömt att berätta en sak... jag har inte längre piercing i naveln. den "dog" för två veckor sedan. kort och gott så brast huden = död. dock har det läkt i hop rätt bra nu, är endast lite ärrvävnad just nu. but it's not pretty.

jag är ganska säker på att jag ska göra om den till höst. jag saknar den redan


nygjord vs död

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0