skolstart..

idag börjar skolan igen, whii.. eller?
jag saknar redan sommaren, sommaren som vi aldrig fick. sommaren har känts tom och innehållslös men om man tänker efter så har man ändå varit med om mycket. mycket som jag kommer sakna nu när jag sitter i skolbänken och längtar hem.
jag kommer sakna våra galna utekvällar, kommer sakna jobbet dagen efter, vårt gnäll på kockskan.. haha. kommer sakna galna elena och spårade nelly. sommaren tar fram det bästa hos en. ( eller det sämsta..? haha) , huvudsaken är att man har haft roligt, och det har jag fan haft.
nu har jag studenten att se fram emot, det är inte ens ett år kvar. hur skönt känns inte det? vi har så mycket att se fram emot detta året, 100 dagars, bal, utspark, student. detta är de bästa åren i vårt liv, nu är det dags att ta vara på det.
då kör vi! beger mig snart iväg för att möta filippa för lunch innan vi beger oss till skolan.
vi hörs senare ikväll!
jag och bästa elena för någon helg sedan. sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0