opublicerade bilder

det var längesedan jag bara satt hemma och pillade navelludd en lördagkväll. ganska skönt men måste ändå erkänna att jag hellre hade varit ute med mina vänner eller myst med min pv. mest så det händer något!
är riktigt sugen på att bara ge mig ut, festa, träffa folk, roa mig, riktigt svina!! haha ( eller, behöver ju inte ta det sista allt för seriöst.. haha) jag är bara sugen på lite drag!!

tacka gud att det bara är två veckor kvar idag till the big bang.
taggar till med att kolla igenom fula festbilder och längta till nästa helg.
imorgon blir det risketta i ystad 10-13. fun! .. puss på er.







it doesn't matter how drunk you are or how ugly you look in the pictures, just as long you have a f'cking great time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0