sol

nu är soldyrkaren i mig i farten igen. har åkt till farmor och farfar direkt efter jobbet nu i två dagar och dyrkat solen på deras balkong i ett par timmar. hur gutt som helst! fick mig en chock igår när jag kom hem och skulle duscha, solen tar ju mycket mer nu än vad man tror. jag hade tydliga linjer redan efter några timmar och jag var något röd i fejjan. men det skrämde inte mig, idag låg jag två timmar till. superskönt.
enda negativa med att sola där är dock att dom göder mig som en liten gris innan slakt, så nu är man sådär rund och go igen som man brukar bli under loven.. haha perfa..

jag är inte fullt så brun som på bilden, just so you know! har vågat byta piercing också förresten, som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0