maxiklänningar

har suttit och kollat runt lite på olika maxiklänningar. är ju lite kluven om jag ska våga mig på en eller strunta i det. på rätt person är det så sjukt snyggt att man nästan dör. och så stötte jag på klänningarna här nedan. ska jag ha en så blir det nog en liknande modell.
den vänstra är ju så himla söt & fin så det knappt är sant. den högra är också riktigt läcker, men hade kunnat tänka mig den i en annan färg, tex vit, turkos eller korall. hrm..vi får se hur det blir i framtiden. spännande

bilderna är lånade från bloggar via google.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Tack så mycket! Jag kommer inte att sluta blogga. Man har sina trogna läsare. Kram! :)

2011-04-28 @ 22:19:53
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0