lookin' back


får ibland för mig att kolla igenom gamla bilder på mig trots att jag redan gjort det tusen gånger förut. jag tycker om att kolla på gamla bilder, se hur man har förändrats, både till det sämre och det bättre.
en sak jag lägger märke till direkt är att egobilderna var så mycket fler förut. var jag mer nöjd då kanske, eller brydde jag mig helt enkelt inte lika mycket? tror det ligger något i båda grejerna.

men en sak jag stör mig på är att jag inte tog vara på mitt fina självfall jag hade förut. när jag har längre hår så har jag ett självfall to die for så jag förstår inte riktigt varför jag envisades med att brottas med plattången varje dag? vilket endast resulterade i ett kort, slitet hår och ett straff jag får sota för nu. jag förstår inte riktigt migsjälv där.. haha. hade jag haft likdant hår idag som på bilderna nedan, då hade jag skyddat det med mitt liv. (syftar inte endast på längd utan även kvalité)



stupid little girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0