längtar ihjäl mig..

jag längtar något så sjukt mycket tills det är dags för mig att packa väskorna och ge mig iväg till santorini för en veckas tid. nu är det bara en och en halv månad kvar och jag ber till gud att tiden springer iväg nu. jag vill ha sol och värme, NU!
är trött på detta eländiga april-väder som hela tiden ger en falskaförhoppningar om vår. ena dagen är det så varmt att man skulle kunna tro det var sommar, nästa dag regnar det för fulla muggar och kylan är åter tillbaka. kan vi inte bara bestämma att det ska bli riktig vår/sommar nu?! jag tror vi alla är trötta på det kalla och vill gärna ha mer av det varma.

47 dagar kvar sen åker jag & direkt efter jag kommit hem är det praktiskt taget sommarlov. snälla snabbspola tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0