jämförde precis.

tog precis bild på hur "långt" mitt hår har blivit nu sedan jag klippte av ca 3 cm innan jul. jämförde med bilden jag la upp precis då före&efter klippningen. och jodå, visst har det växt! nu är det nog ca 2 cm längre än vad det var innan jag klippte mig. alltså har det växt ungefär 5 cm sedan dess och det stämmer ju bra med tiden.
hår växer ca 1 cm/månad och det är drygt fyra månader sedan jag klippte det.
fortsätter det såhär så är jag nöjd! känns skönt att få det bekräftat: mitt hår kan fortfarande växa! haha. dock så tar det ju sin lilla tid om man säger så.. menmen, om ett par månader så är det förhoppningsvis andra bullar!

imorgon tror jag att jag ska göra lite ljusa slingor, vi går ju trots allt mot ljusare tider. inte säkert men jag tror jag gör det. hade behövts. ja ni ser ju själv på bilderna..



(OBS. DETTA ÄR EJ JÄMFÖRELSEBILDER!! bilderna är tagna direkt efter varandra.)

Kommentarer
Postat av: frida

ja, det är längre. men du lutar ju huvudet tillbaka på den senaste bilden? ;)

2011-04-08 @ 17:40:54
URL: http://fridhapersson.bloggplatsen.se
Postat av: maria själv

kan kanske vara för jag skulle visa utväxten pucko ? ;)

om du inte förstod det så är bilderna tagna på samma gång. det är inte jämförelsebilderna! :P

2011-04-09 @ 16:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0