dooouh..


jag är så sjukligt dålig på att göra saker som inte intresserar mig egentligen men som jag måste göra. har en bokrecension som skulle varit inne för en vecka sedan men som vanligt så har jag inte lämnat in något. jag har inte ens börjat skriva den. jag vet inte varför, jag kan typ inte fokusera på en uppgift om jag vet att jag har mer tid på mig.
som i detta fallet så skulle den vara inne innan lovet, men det orkade jag inte, så jag tänkte "aja jag har ju hela lovet på mig också innan hon börjar gnälla på mig". men ja, nu är det fredagkväll, lovet är snart slut och här sitter jag med skiten över huvudet. haha.
jag vet inte vad som är fel med mig, men jag kan fan inte göra det om jag inte är pressad till gränsen. kan inte koncentrera mig, det är helt sjukt. men hade det nu varit så att den verkligen skulle vara inlämnad imorgon annars får jag ig eller något, då hade jag suttit i två timmar nu och skrivit den direkt. utan problem. men nu är det ju inte så, så jag går nog och lägger mig istället. här blir inga barn gjorda
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0