byta navelpiercing.

sitter här och funderar över om jag verkligen kommer våga byta navelpiercing eller inte. känns ganska läskigt.. man har ju hört skräckhistorier om hur ont det kan göra om man trycker i det nya smycket "fel", det kan bli infektioner, och man kan kanske helt enkelt ej få i smycket igen pga det sluter sig så sjukligt snabbt osv.

jag vill verkligen jättegärna byta, är så trött på min gamla. har trots allt haft den i närmare ett halvår nu, och staven är alldeles för lång nu för min läkta navel. så ja, vi får väl se om jag vågar mig på det. ett nytt smycke kommer iallafall inhandlas under påsklovet. sen får vi se



min nygjorda piercing. 16/10-10

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är som att sätta i ett örhänge. ingen fara alls! gör det när du duschar så känns det inte..

2011-04-06 @ 18:25:06
Postat av: Anonym

om du inte vill göra det själv kan du gå in i en butik som piercar så hjälper de dig.

2011-04-06 @ 19:10:42
Postat av: maria själv

tack så mycket för tipsen!:D lär förmodligen lägga upp en inlägg senare hur det gick. :) puss

2011-04-07 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0