blond och brun

påminnelse till mig själv; ta dig i kragen och sy in linnet på bilden nedan så fort du har tid!!!! gärna denna veckan maria!

minns ni linnet? det jag köpte till skolfotograferingen i höstas. jag har bara använt det den dagen. varför? jag köpte det fyra storleker för stort bara för jag att min storlek var slut och jag skulle tvunget ha det... det är ju så fint och gulligt.
så vad ska jag göra åt saken? jag vill ju anväda det nu. på fotodagen var det säkerhetsnålar i ryggen som gällde, inte så snyggt men det funkade för en dag, nu vill jag dock ha en permanent lösning, så det blir att sy in det! är osäker på om jag ska ta bort det genomskinliga också och fixa vanliga axelband ist.. hrm

ja, detta var faktiskt den snyggaste bilden jag hittade med linnet på..
slutgiltig påminnelse: du passar bäst i att vara blond och brun. PUNKT, godnaaaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0