back to normal


imorgon är det näst-sista dagen på lovet och det känns faktiskt ganska bra. att lovet är slut betyder två bra saker;
1. min kära pojkvän kommer hem igen.
2. jag kan återgå till mitt vanliga träningsschema.

en sak jag hatar med lov är mest att jag blir så himla lat! innan lovet börjar så tänker jag att jag ska fortsätta träna mina vanliga dagar iallafall, men sen när lovet kommer så är det mycket som är ivägen för träningen. shopping, fest, vänner, jobb osv. man ursäktar sig själv att chilla, man har ju trots allt lov.
så denna veckan har jag tränat en gång av sex möjliga tillfällen, istället för att träna och vara nyttig som vanligt har jag gottat mig och ätit onyttigheter både nu och då hela veckan. bad bad bad!
jag skojar inte när jag säger att jag förmodligen har gått upp 2-3 kg under detta lovet. haha shit, ångest!

så just nu jublar jag faktiskt över att lovet är slut. vilket betyder rutiner. = TRÄNING.
det är ju trots allt bara 36 dagar kvar. min deadline... I can totally do it  u know i can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0