sjukling

hej alla fina. egentligen är jag inte riktigt på blogghumör pga jag är så ruskigt förkyld att jag knappt kan andas(& det enda nässprayet vi har är värdelöst!!), och för att jag får sånna hemska kramper i magen lite då & då. känner mig verkligen inte särkilt frisk idag, inte det minsta.

kan ju säga som så att jag känner mig så pass kass att jag dissade att åka på fest ikv. ååh lite ångest har man för det hade varit sjukt kul! men vill man bli frisk så..
så min kväll kommer spenderas nere vid tvn med min vovve, en näve ipren, fyra meter papper och två liter te.
vi hörs imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: Maria

No Mary, du måste bli frisk till måndag, KI-BOXXXX!!!! :O<3

2010-09-04 @ 22:35:00
URL: http://mariawallins.wordpress.com
Postat av: maria själv

maria;

jaaa jag vet, lite därför jag stannade hemma ikv också, vill bli frisk till måndag ju!! :( . <3

2010-09-04 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0