senaste köpet!

god morgon mina vänner ! vaknade för ca en halvtimme sedan eftersom att vi inte börjar förrän tio över två idag. detta pga att vår kära fysiklärare är sjuk. :( aja, jag klagar inte när man får en sovmorgon som denna! ;).
 var precis vad jag behövde efter ki-boxen igår. det var super kul och verkligen utmattande, men det är precis så jag vill ha det så jag kommer helt klart att fortsätta! nästa vecka ska jag börja med att gå på en gympa och/eller en spinning också i veckan. får se hur det blir, men detta kommer göras tillsammans med min vän elin! suuuuperbra!

jag & maria passade på att officiellt göra oss till riktiga friskisar, vi köpte oss varsin snygg träningsväska med friskis&svettis loggan på!





endast 129:-, ett klipp?

Kommentarer
Postat av: Maria

KLIPPPPP!!!:D:D:D

2010-09-16 @ 18:41:18
URL: http://mariawallins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0