news

orkar inte skriva allt för mycket nu då jag har väldans ont i magen. satte in min spiral idag, gick hur bra som helst och gjorde inte ens hälften så ont som folk påstått. har dock som sagt lite ont nu, det känns som mensvärk och är lite jobbigt, men lyckligtvis kommer det gå över snart. :)
dagen idag annars har varit helt okej, som en torsdag i allmänhet. slutade två sen var jag på um halv tre. efter det åkte jag direkt hem och la mig i sängen och kollade oth. myspys.

nu hade jag tänkt hoppa in i duschen snabbt och sen kolla vidare, men först ska jag berätta att om två veckor ska jag äntligen blivit fri från min HEMSKA utväxt. ska bli ruskigt skönt! 
bokade en tid igår och torsdagen den 16e smäller det. can't wait!

färgen kommer bli liknande till dessa på bilderna här under, tror det kommer bli toppen 







tanken är att jag ska slinga hela håret med både en ljusare blond färg och med en mörkblond/ljusbrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0