la isla bonita

då är ännu en utav bloggarnas låtar ute nu. denna gången var det paulina & hugos tur.
trodde att det skulle bli en större flopp än vad det faktiskt blev.
blev positivt överraskad om jag ska vara 100% ärlig. det enda jag tycker är lite dåligt är att paulinas röst inte riktigt kommer fram i låten, hade jag hört låten på radion hade jag aldrig kopplat den till paulina.

men hur som helst, trots att det inte är dom som har gjort låten så gör dom den bra & videon är överraskande bra gjord. och sist men inte minst, både paow & hugo ser grymt bra ut i videon!
som slutgiltigt betyg får den 4/5 toasters! ;)

för bästa kvalité på videon, klicka i 720p HD istället i rutan där det står 360p längst ner i höger hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0