jo det här med träningen..

ni tycker säkert att jag är en uselbloggare som aldrig skriver om det som jag har sagt & lovat att jag ska skriva om. jag sa för några veckor sedan att jag skulle börja skriva allt om min träning och så efter varje gång jag hade tränat. men saken är den att jag inte har tränat något alls den senaste veckan. det är till och med mer än en vecka sedan jag tränade sist och det känns HEMSKT.

innan tränade jag vartannandag, gick hur bra som helst till, sen en dag hade jag inte tid att träna. en dag kunde jag inte träna. sen stukade jag min lilltå ordentligt så jag varken kunde gå eller träna, sen nu har jag åkt på en jävla förkylning som ni säkert redan vet..
jag har ångest för så fort jag slutar träna så sväller jag upp igen som en ballong!! det är helt sjukt. ååååh måste komma igång igen, så fort min satans förkyling lägger sig. kan inte säga annat än att jag LÄNGTAR. i don't want to look like this anymore

nu ska jag se idol & tjocka mig lite till. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0