i can do it better with broken heels

nu är klockan lite över tio och jag funderar på att gå & lägga mig & kolla på ett avsnitt oth innan jag släcker lampan & dejtar kudden i mörkret.

imorgon blir det ingen "skola", vi ska åka iväg till malmö på någon slags kickoff på ett uf-företag eller något. har noll koll som vanligt. ;) haha iallafall så blir det ingen skola.
vi åker ifrån stationen i shamn 9.25 så det blir lite sovmorgon imorgon också. finfint!
lär dock inte bli mycket av bloggningen då eftersom att jag inte kommer hem förrän vid åtta tiden. men ni får ha det så bra sålänge & nöja er med en gammal bild på mig då jag var brunett.. ;) pusspuss

söt va? detta var på hösten i nian. hade beställt fel blond nyans på mitt löshår så färgade allt brunt istället.. haha. nice work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0