fem dagar..

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT MIG. har inte uppdaterat sedan i onsdags, känner mig hemsk. =( .
men om man kör en kort sammanfattning så gör vi såhär;

torsdag; vanlig skola fram till halv ett sen åkte vi på studiebesök till vitemölle där vi fick se när vindkraftverk skulle resas. inte värst intressant men vi var snygga under tiden iallafall, iklädda i varsin orange byggarbetsplats-hjälm samt reflexväst. snyggt!

fredag; studiedag! aka. no school! var sjuktskönt att få sova lite längre än vanligt. klockan tio gick jag upp och åt frukost och sen vid tolv tiden när pappa kom hem så stack vi ut och övningskörde en stund. gick superbra.
senare vid sju tiden åkte jag in till stan och åt på restaurang med världens finaste kille. väldans mysigt, sov hos honom sen. :)

lördag; upp & jobba vid halv tio. jobbade fram till tre och sen träffade jag jakob en liten stund. direkt när jag kom hem blev det dusch & fix. sen vid halv sju tog jag bussen in till stan för att sedan gå på fiesta!
kvällen slutade i simris. jävligt trevlig kväll måste jag säga! ;) dock inga bra bilder, kommer kanske senare isf. :)

söndag; fick cykla till jobbet. (det säger kanske allt om lördagen? .. hrm. haha) jobbade till halv tre sen cyklade jag hem igen. kvällen slutade med utegångsförbud ;)..

förutom det sista, UNDERBAR HELG!

OLD PICTURE, från fest i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0