checka tantalantan

åååh vad min blogg lider! jag har aboslut ingenting utav intesse att skriva om. iallafall inget som ni kommer bry er om. så vad gör jag då? ja jag skiter i dig överhuvudtaget helt enkelt, iallafall för en stund.
men hur som helst så försöker jag ge er ett inlägg om dagen.

dagens handlar om stickning! haha, gulligt va? jag sitter och stickar en halsduk. började igår men har nördat som fan för vill bli klar så snart som möjligt, den kommer bli super gosig! lovar ;) lägger givetvis upp resultatet senare, alltså om ca ett halvår  ;). 
nu ska jag kolla one tree hill & sticka. myspys, puss. 

jag kommer bli en utomordentligt fin hemmafru!

Kommentarer
Postat av: Tammie

Man är väl inte tant för att man stickar och sånt :( Isånnafall är jag supertant, jag stickar, virkar och broderar :(

2010-09-13 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0