borde plugga.

hej min älskade blogg. känner att jag egentligen borde satsa mer på att plugga just nu än att blogga.. men vad gör man inte för sina läsare?!
iallafall, dagen idag har varit helt okej. ganska chill dag faktiskt. avslutade dagen klockan två med skolfotografering. inte världens roligaste bild att ta men det blir nog helt okej faktiskt.
på bilden nedan ser ni vad jag hade på mig på fotot vi tog idag. minus koftan & sjalen. linnet under är det med volanger som jag köpte igår! :)

kofta-ullared. sjal-random. linne-lindex. klocka-ur&pen. ringar-hm&lindex.
till detta hade jag jeans från vero moda & gladiatorsandaler från tamaris. syns tyvärr ej på bilden.

bigsmajl
leendet på mina läppar är för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0