baby haven't you heard? the b-b-bird is the word.

hallå mina fina läsare som fortfarande går in på min blogg varje dag :), trots att min uppdatering är kiss kass värdelös.
men tänkte jag skulle uppdatera lite om hur det går med min träning som jag drog igång med förra veckan!
denna veckan har det hitills varit ganska mycket träning. i måndags körde jag ett pass ki-box med maria på friskis&svettis. igår var jag ute på powerwalk i en timme och nu idag så har jag varit på ett spinning-pass på f&s med elin.

känns så underbart skönt att ha kommit igång igen!  jag uppmuntrar ALLA till att börja träna på en regelbunden nivå, även ifall ni inte "behöver" det, gör det ändå. det får dig att må så mycket bättre & friskare! trust me

nu får jag gå & lägga mig om jag ska orka med att springa coopers imorgon på idrotten. sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0