2 dagar, 22 timmar sedan

jag börjar med att be er om förlåtelse! igen.. har haft ganska fullt upp i helgen, därför har bloggen fått lida.
min fredag bestod av skola fram till klockan tolv, sen åkte jag direkt hem och kollade oth samt stickade på min halsduk.(inte just då jag hade som mest att göra kanske. haha) vid sju tiden körde jag in till jakob istället & spenderade kvällen där.

på lördagen jobbade jag först fram till kvart över två, sen när jag kom hem så blev det kort träning(!!!!!), sen snabbt fixande innan jag åkte iväg på middag med mamma & pappa.
idag har jag jobbat än en gång och direkt efter det vid kvart över två så körde jag och åt med jakob, sen umgicks vi lite. vid sex tiden var jag hemma igen & sedan dess har jag bara tagit det allmänt lugnt & gjort klart min halsduksgrej!

dålig bild, men kommer förmodligen en bild senare när den är på.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0