ullared TOMORROW!!

äntligen är det dags för ullared imorgon! taggar som fan med att skriva shoppninglista, lägga in ny musik på telefonen och lyssna på låten som mest påminner mig om ullared!

kameran kommer följa med imorgon och förhoppningsvis kommer jag inte glömma bort att den är med denna gången så jag kan bjuda på lite bilder senare.
nu är jag klar med min städning och har varit det i någon timme, nu hade jag tänkt gå ner & ta ett fotbad & sätta på en ansiktsmask sen blir det tidigt isäng ikväll. fem över fem ska jag stå nere vid busshållsplatsen och vänta på maria, vilket betyder att jag måste gå upp senast halv fem!! haha TAGGAAAAA!

fernandoz - varje gång jag ser dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0