rätten att få dö

uppdateringen är vad den är, men jag har varnat er om det.
nu sitter jag här & läser igenom en text som jag ska referera och kommentera tills imorgon. om rätten att få dö. ämnet är filosofi. inte världens roligaste men det får gå i brist på annat.

SHIIIIIIIT kom nyss på nu att jag helt & hållet glömt fixa fram en ny lapp till profilvalen!!! oops hjääälp!! det ska ju vara inlämnat imorgon... vet inte var min lapp är och vet absoluuut inte vad jag ska välja.... skjut mig snällaaaaaa

that's just my luck.. wellwell. löser sig väl. lite sen inlämning har ingen dött av. eller? nu ska jag bara kladda ner lite om texten på ett papper, sen är det läggdags! imorgon är det fredag & det är superchill. riktigt lugn dag trots att den varar ända till halvfyra. hur som helst, uppdateringen blir nog inte mkt bättre nu i helgen. ser ut som jag hamnar på bussen mot kristianstad direkt efter skolan imorgon, destination osby.
vi hörs, pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0