att-göra-lista

som ni vet har jag inte varit i skolan idag då skolskjutsarna blev inställda i morse och sen en timme senare fick jag reda på att hela skolan även hade stängts, skönt att alla fick en extra ledig dag!

men trots min lediga dag så tog jag mig själv i kragen i morse och skrev en att-göra-lista för dagen. kände att jag inte ville kasta bort hela dagen på att sova & kolla film, så jag skrev ner alla möjliga saker som jag kunde hitta på med på ett papper och dom har jag försökt genomföra under dagen. får erkänna att jag mer eller mindre gav upp i eftermiddags..

aja, jag hann med en del iallafall ..;)









nej nu tror jag att jag går ner & tar mig mitt fotbad, samt min ansiktsmask. puss på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0