väntar på pappa

hej bloggen & bloggläsare. :) hoppas ni har haft en bra dag. min har varit sådär. är verkligen trött som ett as nu.. haha ville bara lägga mig och dö imorse när klockan ringde klockan sex.. fem timmars sömn hade jag fått efter att jag satt uppe och pluggade matte som en jude hur länge som helst.

aja hur som haver så hade vi ju första delen på nationella i matte A idag. gick väl hyfsat faktiskt. men ska inte säga för mycket, då går det säkert åt helvete bara för det. men jag svarade på allt iallafall, men om det är rätt är en annan femma (y).


sen jag kom hem ifrån skolan så har jag pluggat lite matte igen inför imorgon. då vi ska ha båda delarna i matte b. inte särskilt kul men man är ju illa tvungen.. (för er som inte vet så läser jag både A & B kursen på ett år. obligatoriskt som teknikelev..) nu ska jag snart ner igen till böckerna. min bärbara dator följer med ner eftersom att pappa sa att han snart skulle logga in på facebook en stund. så då får man ju vara på hugget ;).

saknar er mina kära föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0