valborg del 2, bilder!

tänkte lägga upp lite bilder sedan igår, men blir inte alls många, orkar inte lägga upp alla, är ca 50 st. så det får bara bli några slumpade bilder just nu. resten kommer upp på min facebook sen någon dag. (y)



vår trevliga värdinna som vi tackar för kvällen!


påväg ner till majbålet




såhäääär glada var vi


alla nere vid bålet


jävligt fager bild på mig. ;) jag & värdinnan


armbrytning. jag förlorade både mot de bästa & de flesta.. haha


en david och en jyns!





rufus


väldans fagert!


livsnjutare? haha ;)


en elna, en anna & en rufus


en maria & en bästavän

det var bilderna jag bidrar med för kvällen. känner mig personligen ytterst fager på alla! ;)
ser nu att jag inte fick upp bilder på alla som var med.. aja nu orkar jag inte sitta vid datorn mer så kanske fixar det en annan dag, annars får mina vänner kolla på facebook sen. :)

VI TACKAR FÖR KVÄLLEN OCH SÄGER PUSS PÅ ELNA!


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha fina bilder. ;) <3

2010-05-02 @ 12:26:58
Postat av: maria själv

haha ellerhur, ytterst fagert! ;) <3

2010-05-02 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0