en lista om dagen, bra för magen?

nej men bra för tristess. ;) fast jag har egentligen mycket annat att göra. men aja nu får ni reda på lite högst ointressant info om mig iallafall. alltid något

1. Vem är du? mig själv ;) maria persson.
2. Är du självständig? så gott som
3. Personlighet: bäst!
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: kräfta
6. Jag kommer från: simrishamn.
7. Jag bor: baskemölla
8. Mentalitet: huh ? haha
9. Civilstatus: jävligt upptagen! :)
10. Spel? neger & president ;)

11. Mac eller PC?
PC
12. 1024*768 eller 800*600? 800*600
13. Internet Explorer eller Netscape? explorer
14. Din bästa egenskap: bra på att lyssna & iaf försöka hjälpa.
15. Din sämsta egenskap: får lätt pms anfall haha.
16. Husdjur: un dog y dos gatas.
17. Familj: mammi pappi & syster.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? handen?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: ögonen om jag måste välja.
20. Jag sover: när jag har tid.

21. Djur jag är lik: typ bäver
22. Tror du på något? kärlek
23. Frisyr: blondt och kort som fan :)
24. Hårfärg: blond just nu. orginalet är mörkblondt. 
25. Ögonfärg: olika från dag till dag? ibland blåa ibland gråa. även lite gröna ibland.
26. Längd: 169-170.
27. Jeansstorlek: 29.
28. Skostorlek: 38-40. beror på
29. Gillar: vänner, pojkvän, familj och partey (y)
30. Ogillar: somliga. ;)

31. Favoritmat: pasta..
32. Favoritglass: DAIM, alltid daim!
33. Favoritdessert: går omöjligt att välja..
34. Favoritpizza: hrm. sån med oxfilé på. mums
35. Favoritdryck: vatten
36. Gillar du godis? oom jag gör
37. Isåfall vilken sort? det mesta av allt lösgodis.
38. Min favoritdrink(ar): hrm vet ej
39. Min favoritfilm: vet inte (a)
40. Min favoritdag: hela helgen!

41. Mitt favoritklädesplagg: har inget just nu.
42. Min favoritbok: pojken som kallades det. läser dock aldrig. haha.
43. Min favoritmusik:  lyssnar på det mesta.
44. Min favoritlukt: pojkvännens!
45. Min favoritblomma/planta? rosor.
46. Öl eller vin? vin
47. Liknar du en kändis? tror inte det.
48Senast köpta skiva: köper aldrig, laddar hem i lösvikt ;)
49. Senast film på bio: twilight - new moon
50. Bästa låten i världen:  just nu ; katy perry - california girls (y) spelas mest iaf.

51. Senast lästa bok:
dear nobody.
52. Favoritförfattare: har ingen.
53. Skriver du dagbok? bloggen ?
54. Bästa årstiden: SOMMAR
55. Älsklingsfärg: vitt & svart tyvärr. haha.
56. Skulle aldrig ta på dig: en annans använda underkläder.
57. Vad ville du bli när du var liten? ryttare. haha
58. Blev du det? inte direkt.- ;) 
59. Brinner för:  vänner, familj, kärlek!
 
61. Katt eller hund? hund.
62. Har du nån nojja? jodå
63. Fobier? ormar, smuts. haha
64. Deppig eller glad? GLAD :D.
65. Politiskt insatt? inte ett dugg
66. Värdesätter du ärlighet? över allt annat.
67. Brukar du dra vita lögner? när det behövs.
68. Är det ok med vita lögner? beror på.
69. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? beror helt på filmen och sällskapet!
70. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? utan tvekan

71. Hur tidigt stiger du upp?
ca sex om jag ska till skolan. åtta om jag ska jobba.
72. Är det bra eller dåligt? jävligt dåligt..haha.
73. Vem/vilka vet mest om dig? min pojkvän och mikaela.
74. Gillar du att slåss? nej
75. Vad har du på dig just nu? mjukiskläder.
76. Vad ska du göra ikväll? läsa bok och svara på svenskafrågor.
77. När var du senast riktigt full? jävla fråga ;)
78. Är du seriös? haha nästan aldrig.
79. Hur många väskor äger du? ett par stycken 
80. Hur många biologiska syskon har du? ett.

81. Isåfall, vad heter de?
frida
82. Hur många timmar sover du per natt? ca 7.
83. Vem är snyggast i världen? min pojkvän! efter mig då.. ;) skämt.
84. Vad är du allergisk mot? någonting men vet inte riktigt vad.
85. Ska du duscha idag? yes, alldeles strax.
86. Vad är det för veckodag? onsdag :)
87. Vad är det för datum idag? 26 maj.
88. Vad gör du nästa år? pluggar.
89. Är du likgiltig? beror på.
90. Hårdrocck eller synth? inget av det egentligen.

91. Är du uppväxt i stan eller på landet?
både &. stan tills jag var 9. sen nu i skogen.
92. Har du utländska föräldrar? 100% svenska
93. Gillar du att laga mat? jadå  
94. Märkeskläder eller secondhand? märkes.
95. Hur många par skor har du? haha har slutat räkna
96. Fixa håret eller fixa makeupen? båda tack
97. Vem är snällast just nu? vovven
98. Var har du ont? i njuren, vill ut och springa men orkar inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0