ut & röra på fläsket

nu ska jag snart ut och röra lite på mitt fläsk som har suttit stilla för länge nu. måste börja ta tag i min träning igen! en gång i veckan på friskis kommer man inte långt med, det är ju bikinitider om bara en månad. AAAH lite panik faktiskt!!!
men inte en chans att jag blir "klar" i tid.. mitt mål är ju att bli av med hullet på magen, få en platt mage utan daller, träna upp lår och armar och sen samtidigt gärna droppa ett par kilo som jag veeerkligen inte behöver. aja, vi får se hur jag ligger till om en månad. förmodligen käpprätt åt... ja. :)


nej dagen har varit låång och nästan lika dålig som igår, fast det var mest i morse sen sög. men resten blev väl helt okej!
fick mamma att följa med att köpa nya tygskor till mig så det var ju positivt iaf! :) har även fixat fram en jeansjacka. fint (y) nu ska bara vårvädret komma tillbaka igen så jag kan använda den.


jeansjackan.

skorna. dock inte mina skor på bilden, men orkar inte springa och fota dom. haha laaate.

aja, nu är mobilen laddad med musik. så nu drar jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0