to do list + ny låt med cyrus

hej mina älsklingar. då var det söndag igen och söndag betyder, back to reality,.. usch jag har så mycket att göra idag att jag blir rädd. tur att vi bara går måndag och tisdag i skolan denna veckan. otroligt skönt!
här kommer min att göra lista för dagen. får se senare ikväll hur det har gått med att checka av punkterna.

nu får jag återgå till min kemi som står högst upp på listan..

under tiden jag sitter med huvudet i läxböckerna så fylls mina ögon upp av ny musik.
här är en ny låt med miley cyrus. brukar inte direkt lyssna på henne men denna låten föll mig i smaken,och videon är riktigt häftig för att vara miley.

här är den ; miley cyrus - can't be tamed


jag hoppas miley fortsätter på detta spåret. tycker det passar henne. men det är bara jag, vad tycker ni om hennes nya stil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0