spanish presenter?

fick ju lite fint av mamma och pappa idag när de kom hem från gran canaria.
ett par speciellaspanska jeansleggings. en parfym från DKNY, lukar supergott!
och sen fick jag även en kamel-nyckelring. ;)

fint :) but what´s the deal om kamelen tänker ni kanske?
jo det är såhär att i spanien så är maria ett väldigt vanligt namn, de kallar allt och alla för det även om det inte är deras namn. och då menar jag verkligen ALLT och ALLA! de blir chockade om man säger att man faktiskt heter maria när de har gått & kallat en det redan i en halvtimme "utan att veta mitt namn"haha.

hur som haver första gången vi var där på gran canaria så var vi på dromedar-riding i öknen och då så hette den dromedaren vi red på maria. jag trodde hela tiden att de snacka med mig när de sa maria, men de pratade med dromedaren. haha failure.

gulliga föräldrar jag har va ? haha. sött att de faktiskt tänkte på det. jag var ca 6-7 år när det hände.

nej nu ska jag snart ner och duscha, sen även försöka hinna få en efter-bild på mamma och pappa så jag kan jämföra deras brunhet nu mot innan som jag har tänkt. fyfan vad bruna dom är. USCH!!
hörs senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0