sova kan jag göra i graven!

det där jag skrev igår om att jag endast skulle få sova i sex & en halv timme? jag ändrar det till fem timmar istället. direkt när jag hade lagt mig i sängen och nästan somnat väcks jag av att pojkvännen ringer och är lagom väck och gnällig.
resulterar i att jag står och väntar på honom utanför hans hus i ca tjugo minuter vid kvart över två på natten. men det är kärlek det haha. vi somnade inte förrän vid tre. what a joooy


fick slita mig upp ur sängen imorse och pallra mig till jobbet. duktig som jag är så tog jag mig dit och gjorde det jag skulle. efter vi slutat blev vi bjudna på glass ute i solen, mest för att vi är så himla bra.
efter glassen blev det att akut köra och ladda min telefon med pengar sen ner om på ica och handla innan jag hämtade upp pojkvännen igen. då åkte vi hit sen har vi i stort sett bara kollat på solsidan.

nu åkte han hem för en fyrtio minuter sedan och nu hade jag tänkt att vika tvätten och sen möjligtvis gå ut på en kort powerwalk med hunden. annars skriver jag svenska brevet istället.. har inte börjat än. toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0