shoes are a girls best friend?

so true. jag älskar skor! speciellt så har jag en kärlek för höga skor. dock så har jag aldrig vågat köpa ett par sedan jag köpte ett par i åttan som jag aldrig har använt. gött ellerhur ?! (y)
hur som helst så är det hrm, 3 år sedan? och ja, nu är det dags! har gått och trånat efter olika modeller nu i ett år. får se om en av dem kommer med mig hem nu i veckan.

hoppades på att få åka till kristianstad imorgon och handla skor men vill inte åka ensam och ingen kunde/ville inte hänga på. så får väl se om jag får åka ensam eller om det blir på fredag istället.
vi får väl se!

nu är jag iallafall nytränad och nyduschad så nu ska jag gå & lägga mig.
puss på höftkulan, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0