pillpill

hej bloggen. uppdateringen är usel, jag vet! men jag har inte tid eller ork just nu till att uppdatera. och detta går ut över de läsare jag faktiskt har. förlåt! jag ska verkligen försöka bättra mig!

igår efter att jag skrev senast så stack jag direkt ner och tränade tills svetten rann av mig (fina bilder i huvudet va? haha) sen in i duschen snabbt som attans. sen fixade jag mig på några minuter och körde sen in till pojkvännen. stannade till tio ungefär, sov direkt när jag kom hem i princip.

idag var det skola från åtta till tjugo i tre. sen jag kom hem har jag inte gjort allt för mycket.
mer än detta;

behöver ny plånbok. och tills jag har råd att lägga pengar på det så tog jag en av mammas gamla och snyggade till lite. så nu duger den ett litet tag iallafall ;)


tyvärr så var dragkedjan till mynfacket trasigt.. försökte fixa det. men det gick ju inte så bra. mah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0